vilken vidrig jäkla skitdag!

Hoppas den här dagen tar slut snart, alltså att den tar slut NU. HEMSK

Började med att jag var tvungen att gå upp skittidigt och ta bussen till skolan medan Ogge kunde sova vidare, HATAR det! haha blir så jävla avundsjuk och arg!

Sen är det så att jag ska röntga njurarna imorgon, och då får man inte äta någonting alls dygnet innan, vilket betyder att jag inte har ätit ett jävla skit idag!!!! Jag är så sjukt hungrig så att mina ben är alldeles svaga och jag är yr i huvudet. KUL! Fick damp inombords när jag satt i matsalen och alla andra käkade köttbullar. (jag ÄLSKAR köttbullar) Sen blev det inte bättre av att Vicky köpte godis i kiosken, Nico hade en godispåse med ASgott godis och Johanna tjatade om hur gott det skulle vara med Spicy. fick psykbryt i min lilla hjärna.

Inte nog med det liksom.. NEJ för det ska ju självklart hända mer i mitt patetiska lilla jävla skitliv. Jag och Johanna skulle gå till Nisses och boka körlektioner, så skulle jag ta en kortare väg över en gräsmatta, och kliver rakt i en lös, senapsgul, stinkande, nylagd jävla hundskit. ALLLTTTTSSÅÅÅÅÅÅ!!!! då var jag nära breakdown.

Sen har jag fått operationstid för min handled också, 15 november. ångest för det också, pallar inte med att gå runt med ett fetto-gips och stygn i höften, för det gör så jääääävla ont!!! Så det blir mjukisbyxor för mig i typ 2 veckor då. säääxyy lääääjdy

kul också att jag fick njurstens-känning idag också när jag kom hem. SKITROLIGT för det enda som hjälper när jag börjar få så sjukt ont är att stoppa upp ett stort jävla piller i röven. YEEEYYYY skönt. vill dö

hatar mitt liv just nu
fuck fuck





sen somnade jag med smink när jag kom hem också, och råkade grina i sömnen. visst är jag söt

HATAR denna jävla dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0