pirriii pirr

hohohoh det pirrar i min mage, ikväll kl 9 börjar Desperate Housewifes igen! Har längtat hela sommaren och ÄNTLIGEN börjar det! :D Det kallar jag lycka.

Just nu sitter jag och pussar på Grynet även kallad Teddy eller som vissa retards kallar henne - Eddie. Jag har precis käkat kyckling också, och pluggat körkortsteori. MMM nu ska de bli mitt! Och så väntar jag på Oskar, han är inte den snabbaste killen inte. meeen puss ändå.

OMGGGGGGGGGGGGGGGgg nu vare reklamen för DH, giiishshshdhd får Vicky-damp! hahah blir helt till mig alltså

Hästarna var riktigt fina idag också, Puma och Mille red jag på ridbanan och båda skötte sig jättebra! Puma var superfin, höll sig på backen större delen av ridpasset (Y) wooop! Sen skrittade jag ut på min stackars Trixie :( Hon tyckte det va fett skönt iallafall, och hon har fått veterinärtid nästa fredag.

ahrå vet ni vad jag vill? Jag vill ha helg NU! På fredag ska jag softilera med mina fina girls, lördag blir det stallet hela dagen, och sen tävla på söndag. Fiiiiint! Hoppas den här helgen går fort också heheh.

jajajjaj



KOLLA MIN MONSTERHAND!!! hahahah fan va enorm! ballt

herrå

Kommentarer
Postat av: camilla

hahah naw söt katt!!

2010-10-05 @ 20:21:27
URL: http://camillaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0