Onsdag

Hallliii hallåååå

Har skrivkramp i armen, gör skitont! Har pluggat historia i en timme och lite har allt fastnat i min lilla lilla ärthjärna fan! Ska plugga mer imorrn också. bleee

Och nu har jag ångest och jag vill att det ska bli söndag JÄTTEFORT verkligen, skynda snälla veckan!!
jaoooooo
och fredag också, för den kommer nog bli riktigt chillig :)
men jag vill även att det ska bli imorgon så att jag kan hämta mitt paket på posten hiiieiieieihiihih sweet
hehe men mest söndag vill jag ha.

Idag har jag inte ridit någonting, bara fixat stallet. Riktigt skönt eftersom det blåste skitmycket ute och hästarna blir helt psyko då. Iallafall Puma. hehe
Skolan var rätt chill idag också, och vi har lämnat in projektplanen och de känns fan bra :)

Om typ 30 min ska jag ut och fodra hästarna, dom får lite tidigt idag. Seeen ska jag duscha och seeen ska jag läsa körkortsteori och seeeen ska jag kolla på GREYS ANATOMY som börjar idag, skitfett!

soft träningsvärk i låren också, himla härligt måste jag säga.

hejdåååå


Kommentarer
Postat av: ida

ojojoj, vad har du gjort för att få träningsvärk dååå coorr? hahah

2010-10-06 @ 21:42:11
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: nicolina

men uppdatera bloggen då din jäääääveeeel

2010-10-08 @ 16:06:46
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0