ny jävla vecka

holllaaaa
Vaknade nyss, ska snart duscha och plugga liiiiite lite religion hade jag tänkt.. Vart inge plugg igårkväll som jag verkligen hade tänkt göra, så jävla dryyyyyyyyyyyygt för jag hade lika gärna kunnat stanna i Heby en natt till liksom! men nej det kommer jag på när jag kommer hem. smart tjej!

nu sitter jag och lyssnar på muuuusica, finns inge bättre på morgonen huhtuhuhuhu.

Idag ska jag inte göra nått speciellt alls, fett tråkigt :( Skolan, hem, rida, plugga. GUD så spännande!
Men idag får jag förhoppningsvis veta vilket datum jag ska opereras, dom är ju så jävla retards och sega som elefanter alltså. Vill göra det NU, så att jag blir frille nångång.
Fyfan va skönt det kommer bli att inte gå runt och ha ont hela tiden :D haha, det pirrar i magen när jag tänker på att det inte kommer göra ont :D så jävla underbaaaart hörrenini.

Och idag skickar Monica från cwd mina chaps och Pumas träns också, alltså SWEET!
Och jag vill få min mobil snart också, men det kunde tydligen ta två veckor. pallar inte väntaaaa

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0