MEN OJ, en kul lista! Va roligt!!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja de är klart :)
2. Har du sett din bästa vän gråta? Jo det har jag nog gjort, fast jag är den som gråter mest haha
4. Vad åt du senast? chips, sOOOfT frukost!
5. Har du fått någon komplimang idag? hahah ja Johanna sa NEJ DU ÄR SÖTAST. det är väl en komplimang? va? spela roll att hon säger det till halva jordens befolkning liksom
6. Har du varit med i en rättegång? Nej jag har ju inte det, va tråkigt
7. Är du polare med grannarna? Jag bor i skogen. Det betyder att jag har EN granne. Hon är skön, så man kan ju säga att vi är homiees
8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska sen kan hon väl engelska som alla andra och så kan hon snacka lite danska
9. Vilka länder har du bott i? Sverige och det känns lite sisådär förstår ni.
10. Senaste piercingen? I öronen, vilken ångest. Jag var 16 år, det gjorde skitont och min näsa blev grå
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? i torsdags när JAG körde hooho
12. Gay? Nej det är jag inte, men skulle kunna bli för Idol-Sassas skull. mmmhhmmm
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? ja det hör liksom till när man åker till Rhodos
14. Har du äggat någon? Jag har äggat ett hus och en bil, det va kul de.
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej, fyfan va drygt alltså, neeej
16. Suger det här? ja får fan sugmärken 
17. Har du varit på stranden? ja det är väl klart. men inte idag hehe
18. Har du haft en stalker? Men GUD ja, flera styckna! Det är jobbigt att vara populär ibland
19. Minns du dina/din musiklärares namn? Hette han Sören? eller? Jag vet fan inte. Eller så tror jag att han hette Sören bara för vi hade musik på Sörskogen. hehe
20. Hur bra är din syn? suverän tills jag ska läsa, då måste jag ha glajjer. Fast dom glömmer jag rätt ofta. Buuzzigt
21. Har du varit på ett party? :O vafan är ett party?
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? JAG BAJSAR PÅÅÅÅÅ MIIIIIG, hajar är min största fobi och rädsla och jag dör så hårt och får ont i magen och blir yr i huvudet bara av att tänka tankeeeen. USCH
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? -MAMMAAAAA, har jag en broor???!!!!
24. Har du varit utomlands? det har jag faktiskt varit ja
25. Har du sett din bästa vän naken? jarå de har jag säkerligen
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Har nog bara varit på ett, min kusins. Det va fint och GOTT hehe.
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Jag tror nog det
28. Var är dina syskon just nu? Jag har liksom inga
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? Att Ogge blev tillsammans med Nico istället, och Erik skyllde det på mig och sa att det bara va mitt fel. Och helt plötsligt befinner vi oss i matsalen i skolan och då börjar Erik kasta korv och mos på mig för han är så arg! (Jag vaknade och va skitLACK för att han hade fläckat ner mina kläder)
32. Vad ska du göra i helgen? imorrn ska jag tävla, wuhu
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Skönt att höra! Jag är svintrött, ligger i sängen och halvsover:) asskönt!
34. När var du riktigt sjuk senast? kommer inte ihåg faktiskt
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? Tror inte jag har tagit på nån kändis
36. Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka på mig nu hehe
37. Har du färglinser? nix
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? hade nog precis somnat
39. Vad är det första du gör på morgonen? svär över att jag måste gå upppppp
40. Vad ska du göra efter det här? Klä på mig och gå ut i stallet om jag örker


heeejdå vilken kul lista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0