kkkkallt

shit vad det är kallt ute! :o
Har varit på körskolan och kört och pluggat teori. gick riktigt bra, fickparkerade perfekt på första försöket, det ni!
Måste säga att det är FETT att vara ledig idag, det borde man faktiskt vara varje måndag! Vore skapligt skönt alltså :D
Idag ska jag rida Puma, städa lite i stallet, plocka in lite hinder från banan, plugga och wait for it... wait for it... KÄKA VIKING KEBAAAAAAAAB, yeeeeeeees!!! Har käkat typ 3 mackor på hela helgen så jag döööör av hunger snart haha! Ska bli för gott alltså! :D

Glad också att jag fick plats på Louise träningen på torsdag :D Skönt att hoppa lite :)

Nu lyssnar jag på Mr Hellström, han och jag har blivit bra vänner på senaste tiden. Men snart måste jag dissa honom och byta om och glida ut i stallet.


JAG VILL HA MIN FEEETA KEEEBAB NUUU

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0