helvetes baajs

Skulle ha tävlat både Trixie och Puma i Nyby-Torshälla idag... Blev det nån tävling eller? NEJ
Igår när jag red Trixie så var hon halt fram, strök henne och skulle ha åkt bara med Puma. Och så igårkväll när jag hade duschat Puma och fixat henne så rullar hon fast i boxen, och imorse var hon lite varm i ett bakben så ville inte åka och hoppa då. Hon var inte halt eller så, men känns ju bättre att låta bli och låta henne hoppa nästa helg istället. MEN BAJS va tråkigt, ville ju tävla ;((((( Och nu missade jag sista tävlingen utomhus.. kul

Hoppas den här dagen blir bättre snart haha, men de tror jag nog att den blir för jag och Nicoooopico ska till Heby ikväll. Hebycity, vilken stad liksom.
Och det ballaste av allt är att jag ska vara chaufför dit HAHA är nervös för jag måste visa mig asduktig när Nico är med.. hahahah hoppas på att inte få nå motorstopp iaf, eller att mamma börjar skrika..  :D haha

Visstja, igår åkte jag och mamma en snabbis till Västerås, swEEEEt. Köpte fulaste mössan någonsin, jag lovar er att den ser ut som skit men det var så brutalt skön så köpte den ändå ;D Sen köpte jag vantar och halsduk och pälsglans till hästarna också. yeah
Min mössa kommer bli legendarisk, om jag nu vågar använda den.. haha

Nu ska jag käka nått och sen typ.... tjiiilllaaa
herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0