freeeeedag!!!!

äntligen fredag liksom, man älskar det lika mycket varje gång! :D

Har varit en rätt bra dag måste jag säga, mysig morgon, rätt soft skoldag, fina hästar och KINDER MAXI.

Kinder maxi, jag hoppas verkligen att ni vet vad det är och att ni har smakat det. Det är ungefär som Gud skulle smaka, om man nu skulle kunna smaka på Gud. Det är helt fantastiskt och måste vara världens bästa uppfinning. Jag blir helt till mig och kan inte sitta stilla när jag ser reklamen på tv. Dreglet forsar och jag blir skakis i kroppen, abstinensen slår till HÅRT. Ni vet reklamen där mjölken och chokladen är på dejt? gaahhh så sött. och gott hehe


Får se vad som händer i helgen, man vet ju aldrig liksom. Men en sak vet jag, och det är att jag ska färga håret imorrn HEMMA!!!!! ska göra slingor och det kommer säkert bli kasst som fan, men pallar inte casha ut 1000 spänn på frisör och dessutom så klarar jag inte av att ha den här jävla utväxten längre. Oskar frågade fan om jag hade färgat håret mörkare.... alltså om till och med en halvseg snubbe märker att ens hår har blivit mörkare så är det ILLA mina vänner! miicket miicket illa!


Och på söndag ska jag plugga historia, för jag har prov på MÅNDAG. roligt :) hehe nej
och vet ni? :D jag har pluggat KK-teori idag, duktigt fan! KK=körkort för er som är lite äckliga av er.


Nu ska jag och min utväxt ta lite varm oboy och invänta idol. juste jag ska längta lite mer till nyår också. fiiiifafan




Förhoppningsvis kommer detta bli nyår 2010/2011. Vore så jäääääääääääääävla fett så jag pinkar i brallan.
Kolla från 1.35 typ då nedräkningen börjar. håller tummar och tår

herrå mina fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0