skiiiiiiiiiiiiiitkallt fan

Shit, det är olagligt kallt och det är INTE kul att rida när det känns som att tårna har ramlat av, att öronen har blivit till isklumpar och när man ser ut som en frystorkad jordgubbe i ansiktet liksom. heeeeehe nej inge kul hörrnenininniiii..

Jag vill ge båda mina långfingrar till skolan, speciellt till idrotten där man inte ens får ha mössa på sig fast man inte ens ska vara med, GUD va sur jag blir. Lika sur som en citron. Nico tycker om citroner, visste ni det? NEJ JUSTE

En fet pussss får mina älskade idioter till klasskompisar, skönt att inte vara den enda retarden här i den stooora stoooora stygga världen.

nu ska jag stoppa fisk i munnen och sen ska jag DUSCHAAAAAA

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0