nussssee

Vill bara att klockan ska skynda sig att bli mycket så att det är okej att gå och lägga sig! Det är inte okej att gå och lägga sig klockan åtta på ett lov. Inte ens på en vardag när det är skola är det okej att sova den tiden. NEJ NEJ NEJ!!

Försöker få tiden att gå fortare genom att kolla på klipp från Pensionärsjävlar, dricka oboy (asvarm så nu svettas jag riktigt mycket heheh), käka äpplen och mysa med Grynet aka Teddy/Eddy. Snart ska jag ut en sväng i stallet också, mamma ska fixa Pumas man och sen ska dom väl få lite kvällsmat mina älskade djur.


WOHOO det är ju förfan Efterlyst klockan nio :D Det måste jag fan se, älskar det. Men det var mycket bättre när han sludder-gubben va med. Va heter han? GW Persson? Kan man heta GW? jag vet inte, men ni kanske fattar vem jag menar. hehe



min söta söta mysiga lilla ludd-boll :)



sen va hon inte lika söt längre, utan ville visa er the behind om jag ska uttrycka mig fint

hejdå allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0