4

4 dagar kvar tills jag ska opereras, wahhh. drygt!

idag är jag skittrött verkligen, ska kolla på idol ikväll och sen ska jag fan sova direkt efter det. I helgen händer det inte så mycket, ska försöka rida om det går. HATAR det här jävla underlaget.. Sen på söndag ska jag till Oskar, seeeeeeeen till Uppsala och sjukhuset på måndag för att skrivas in. Hoppas jag får oboy och mackor... FAAAAN nu kom jag på att man inte får äta nått typ ett dygn innan man opereras :'( DRYGT

Skönt för min klass att slippa mig en hel vecka, dom kommer behöva det för jag kommer vara så jävla dryg sen när jag går med gips och inte kan rida. Får damp och abstinens och blir lack aslätt haha!

herrå nu ska jag dricka cooola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0