2 november

men fyfan, klockan är typ tre och det har redan börjat bli mörkt. Vad är det här? WHYY? :( Nu vill jag ha snö, för då blir det lite ljusare iallafall. Eller ah, snön kan komma när jag har opererat mig så att jag kan rida på ridbanan fram tills dess ;) Idag är det faktiskt precis 2 veckor tills jag ska kötta upp handleden och höften. Kommer vara så söt i mitt gips, känner det på mig. he he heee

Blir sjukt trött av det här vädret alltså. Idag har jag fixat hela stallet och ridit Puma. Hon var riktigt fin! Hade baby-pelhamet på henne och hon trivdes med det faktiskt :) Ska rida henne på det ibland på backen iallafall.


Ikväll blir det mys med Nicolina och Viktoria. shit va skumt att inte säga Nico och Vicky haha.
ahhh men nu ska jag käka MAT

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0