1 november

woooow, om precis 4 månader fyller jag 20 barre! Det är inte illa...

Idag har jag ridit Puma och Mille och sen övningskörde jag ända till Fagersta och hälsade på mormor och morfar och mina kusiner. Det gick skitbra att köra, om man bortser från när jag skulle parkera.. Fick damp alltså. Plus att jag körde på en skitstor sten hahah fyfan! Längtar tills jag får körkort alltså, det blir ju roadtrip till Dankmark i sommar har vi redan planerat in.. hehe wonder why liksom.

Tror det här lovet blir rätt lugnt, mest chill bara. Kommer inte kunna träffa Oskar så mycket heller eftersom han ska leka datanörd i FYRA dagar!!!!!!!! :@ Snälla Gud, kan du inte göra så att det blir strömavbrott i Heby? Tack tack tack om du gör det! :*
hehehe skojjjjaa ju

jaajjajajjajajajaj
och fyfan vad det är DRYGT att spara pengar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bara så ni vet!

herrå dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0