vart tog lovet vägen?

Loven går alltid så jävla fort! Haha jag har verkligen inte gjort ett skit.
Imorrn är det skola igen och det känns ju lite sådär om jag ska vara ärlig! Haha, ja.

Igår slösade jag bort en hel lovdag på att må dåligt, men idag är jag på topp igen :) Så snart blir det lite ridning i solen och sen ska jag mocka horseshit och sen kommer mamsen med mat.
Ja och jag måste anmäla Trixie till Eskilstuna idag, annars får jag en smäll av mig själv.

HAHA roligaste var att jag glömde lägga på glaset till fiskarna när jag hade matat dom imorse, HAHAHAH och sen hoppar en firre ashögt och landar på golvet. Haha jag hatar verkligen fiskar, men jag räddade den iallfall och ploppade tillbaka den. Snällt av mig verkligen!

Ja herregud ja, nu ska jag klä på mig.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0