Tyst Vittne

Okeej jag är helt ensam hemma, mår skitdåligt och det är inge bra på tv. Jag är mörkrädd och det låter konstigt utanför dörren.
Nu hittade jag ett bra program tror jag, fyfan men innan det började stod det en text med "Känsliga tittare varnas för otäcka scener" JAG BAJSAR PÅ MIG!
Men nu måste jag verkligen kolla bara för att känna efter hur rädd jag kommer bli! Sen ikväll när jag ska ut och ge hästarna hö kommer jag få panik och springa för att jag tror att det är en mördare eller en kannibal bakom mig! Jag menar jag är rätt köttig så jag borde ju vara en kannibals förstaval.



Alltså tänk att bli jagad av den här liraren! Faan vilken panik! HAHA roligaste är att jag är ganska lik honom, tänderna innan jag hade räls och hakorna gjorda av kakorna :D

Nej fifan, nu ska jag dansa runt och leka att jag springer runt på en grön äng full med snälla får istället så kanske jag blir lite mindre rädd!

Måste tillägga att jag är lite lite trött på mig själv också, he he.

OJ nu dog Nathan i filmen jag kollar på, stackarn var helt blodig i käften. så kan det gå!

peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jäla lirare du är corr

2010-03-06 @ 23:06:31
URL: http://viktoriaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0