toppen!

Gud va roligt att den här dagen började åt helvete :) Gud va roligt att jag är så förbannad på Mille så jag skulle kunna döda hästjäveln! Jävla röv :)
HEAHEHHEHE
Jag hoppas att resten av dagen blir bättre, annars grinar jag sönder. Det borde vara olagligt att allt går dåligt så fort man vaknar.

Och jag vill se avsnitt 15 av Vampire Diaries, och Pilly har det så att, jag m å s t e hem till P snart :D
Ikväll blir det parteyy, hoppas min tur vänder då så jag inte sitter och är skitlack hela kvällen. Ska försöka bli på bra humör.



dreeeeeeeeewl

peace

Kommentarer
Postat av: Pilly

ärligt så hade jag glömt att det hade kommit ett nytt avsnitt :O shit!

2010-03-27 @ 12:37:31
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0