Tisdagar är fina grejer dom!

När jag kollar på bilden i förra inlägget så börjar jag fan nästan böla. Wayne är ju så jävla söt så jag vill pussa sönder honom! HAHA, jag är dum i huvudet men det är fan så jag känner.

JAAAAAAAARÅ, har ridit Timmyponken idag och han var fin :) Träffade på gulligaste gubben också när jag var ute och red :D haha skiiiitgullig, en sån vill man nästan adoptera! Han sa att han hade kollat på mina hästar när jag red förbi och dom var så välvårdade och OJOJOJ så snygga dom var sa han :D Haha himla gullig:D

Skolan var inte sådär jättejobbig idag faktiskt, hehe inte så konstigt kanske Vick och Haggish?

Jag är kär
Vicky är kär JAG VET DET
Johanna är SÅ JÄVLA kär
Blir inte bättre än såhär. Synd bara att min kärlek sitter i jail just nu. haha

peace dudes


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhah give Up :D

2010-03-10 @ 14:36:50
URL: http://viktoriaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0