Steve Stifler

Heymän

Min helg har varit aschill! I fredags kollade jag på film och ÅT med Johanna och Vicky, såg tre skitbra filmer. Först American Pie som man aldrig tröttnar på, jag blev återigen kär i Stifler och om någon känner en kille som är precis som honom så kan ni ju gärna säga till faktiskt! haha! Sen kollade vi på Coming Soon som är en skräckfilm som jag seriöst höll på att skita ner mig av.. OCH SEN JAG DÖR, kollade vi på My sisters keeper eller hur det stavas. Fyfaan vad jag grinade allvarligt talat, finaste filmen jag sett. Sorglig och hjäääälp. :'(

Igår så var jag hos Pilly och vi hade The Vampire Diaries maraton , så sjukt bra serie :D Så nu har jag sett till avsnitt 14 och jag lääängtar tills det kommer fler! Hur många snygga människor är tillåtet att ha med i samma serie egentligen???!!! :D:D:D galet

Pilly, jag behövde inte rida idag!


Jag dör

peace

Kommentarer
Postat av: p!

fy fan va skönt! :D men jag slipper inte pluggade dock :(

2010-03-21 @ 17:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0