siitttiiing on tha toiletttttttt

Har gått runt och sjungit på den hela dagen, folk lär tro jag är ännu mer idiot än förut haha.

Nu sitter jag och tuggar tuggelituggummi och kollar ASFULA filmer från när Hevend, Kenan och Sahlin körde Hula Hoops på Wii, HAHA jag dör verkligen av deras fulhet. Skönt att inte vara själv ibland :D

Idag har jag gymmat, det var skitjobbigt men ändå kul för nu har jag verkligen bestämmt mig för att sluta vara tjock :D På riktigt nu! HAHA Pilly lova att inte bjuda mig på godis när vi leker okej?
Är astaggad :D

JAAAAAAA sen hände inte så mycket mer denna dag, vi ses en annan

peace

Kommentarer
Postat av: pilly

hahaha det är ju redan för sent! :D

2010-03-14 @ 10:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0