Rättvisan skall segra, tadaaaa!

Jag, Johanna och Nico har ett uppdrag nu. Helvete vilket uppdrag vi har! Vi är typ som Power Puff Pinglorna.



Här är vi glada alla tre



Men låt inte vårat klena yttre lura er, VI ÄR FAAARLIGA


  • Blomman, har långt rött hår, rosa ögon och rosa kläder. Hon är trions ledare, och den som beter sig mest vuxet och sansat.
  • Bubblan, har blont hår i två tofsar, blå ögon och blå kläder. Hon älskar att rita och blåsa såpbubblor, och hennes naiva överkänslighet gör att hon ofta (felaktigt) betraktas som gruppens svaga punkt.
  • Buttran, har kort svart hår, gröna ögon och gröna kläder. Hon är trions pojkflicka, och hon har en förmåga att låta sitt aggressiva humör gå ut över andra.

  • Känns som att Johanna är Bubblan, Nico är Blomman och jag är Buttran. Jag får nog klippa håret och färga svart, och Nico får färga tillbaka till sitt förra. HAHA men jag älskar att beskrivningarna stämmer in jävligt bra på oss! hhaha


    HAHAHAH och sen känns det också som att jag inte har något liv som sitter och googlar Power Puff Pinglorna liksom. heeeeeeerre.

    Nej, nu ska jag ut.

    peace /Buttran


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0