Lugn igen, tror jag

Hehe, nu är jag lite lugnare. Men jarå jag är fortfarande skiiiiitarg.
Har fått operationstid den 26 april, vilket gör att jag kommer gå med gips fram tills i början av juni och att jag inte kommer få rida förns typ i augusti igen. DET SUGER SÅ JÄÄVLA HÅRT! Kul att ha kämpat och tränat hela vintern och sen inte ens få tävla på sommaren. Kill me.
Kommer vara handikappad på Rhodos också, eftersom jag tydligen kommer ha skitsvårt att använda armen ordentligt direkt efter gipset kommit av..
OCH KUL att jag kanske inte ens kommer kunna fira valborg, och om jag nu kommer kunna det så blir det i mjukisbyxor för att jag kommer säkert inte kunna ha jeans för stygnen som kommer sitta i höften. aeggggrgrggf. haha fan
Kommer säkert flippa och bryta armen på Rhodos igen, vem skulle bli förvånad?

Plus att Trixie är skadad
Plus att jag inte har spanskaboken hemma som ska vara klar tills imorrn
Plus att jag är hungrig
Plus att jag inte orkar mer nu

Fan, det suger just nu allt. Hahaha, faaan vilken glad människa jag är. Ni som känner mig vet att jag brukar vara räääätt glad, men alltså just nu går det inte.

JAA så nu ska jag rida som en jävla tok dom fem veckorna som är kvar till operationen.
En bra sak är ju att jag får en extra veckas ledighet. Blir väl kvar på sjukan ett par dagar och raggar morfin (kärlek) och sönderslagna grabbar som jag gjorde på Irland. HHAHAHA alltså det var brutalt. Inget stoppar mig liksom.

Imorrn kanske jag är på bättre humör, annars lovar jag att skita i att skriva. Ni lärr ju typ få självmordstankar av att läsa min blogg. aarå

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0