Locked In Love

Jason Derulo får fan sluta göra så jävla bra låtar, jag blir ju kär i varenda en! Det är skitjobbigt!!

Idag har jag varit i stallet typ hela dagen, mockat, och sen red jag Puma och Ida red Timmy :) Dom var fina bägge två :) Nu har jag kollat på The Hills och snart ska jag ut och rida Trixie :) Är så jefla glad att jag hittade en ny sadelgjord åt henne i Gbg, så nu kan jag ha CWD sadeln på henne också:) sweet!

Förresten så är det brutalt skönt med lov, men jag känner att lovet kommer vara slut sjukt snabbt och det villll jag inte ju :(

Jag är så jävla shoppingsugen IGEN ! haha, va ju fan nyss i Göteborg och sa byebye till mina pengar liksom. Men då köpte jag bara hästsaker ju. Köpte en sadelgjord, ett skärp, skor, bett, grimma, sporrar, spö, ridbyxor, tävlingsskjorta, ett blliiingarmband (de ni) , ett jävla delta, och sen tror jag att jag köpte mer som jag inte kommer ihåg..
Men jag vill ha en ny kavaj också, en brun GPA. Så jävla snygg! Sen finns det en hjälm jag vill ha också, men den kostar fan 10tusen så det är bara att börja spara cashen alltså. haha

neeeeej Trixie väntar
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0