Hon blir en kämpe, ja en hjältinna

och får till vän en underbar katt

Jag sitter och kollar på Gossip Girl samtidigt som jag sjunger på Sailor Moon låten, sååå bra :D HAHA på riktigt.


Btw så har jag i helgen sett min blivande man, make och mitt livs blivande kärlek. Han är inte ens känd, utan helt normal. Jag vill typ lägga mig ner och flåsa och dregla som en hund när jag ser en sån snygg människa. hahaha.
Samtidigt blir jag förbannad när jag ser sånna människor! Hur jävla tur hade inte dom när dom föddes liksom? Kul för dom.. En annan ser ut som Fred Flinta och springer omkring som en jävla valross. JAAAAAAAAAA

ChuckChuckChuck är också så snygg.

Stjärt, det är måndag imorrn. JAG HAAATAAR DEEET

peace

Kommentarer
Postat av: ida

corr är kääääääääääär :D

2010-03-21 @ 22:02:24
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0