hard work work

S to the kit!

Haha, ibland undrar jag varför Gud vill straffa mig varje dag. Alltså det borde ju finnas människor som gör värre saker än mig. Typ mördar och misshandlar och lämnar hundbajs på gatorna! Men nix, jag straffas!
Om jag inte hade brutit bäckenet hade jag tagit studenten i år, och om jag hade tagit studenten i år hade jag kunnat tacka ja till ett FEEEEEEEETT jävla jobb. Och om jag hade tagit det jobbet hade jag sluppit Sverige. Och om jag hade sluppit Sverige hade jag varit glad.

MEN jag är ändå glad att jag går med 92-töntarna liksom, för om jag inte hade gjort det så hade jag aldrig träffat "männen" i min klass och det hade varit förjävligt.

Så nu ska jag vara glad att jag har bra vänner och ledsen för att jag kommer vara fattig.

peace dudes


Kommentarer
Postat av: nikiittAAAA

vad vare för jobb :D:P?

2010-03-31 @ 18:35:23
URL: http://fiideliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0