fredag med olsson

via msn..

Alltså jag och Sandra kan vara dom mest patetiska människorna som finns just nu. Det är fredagskväll och vi sitter vid msn och kollar på Let´s Dance.
Vi skickar roliga bilder till varandra, och skickar ljudklipp när vi smaskar chips och även ljudklipp när vi kissar, så det hörs hur det skvalar. Det kallar jag patetiskt.
Jag saknar Sandra, hon är så manlig och fin precis som jag.
När jag har opererats så ska jag åka till Norrtälje och hälsa på, det var jävligt längesen jag var där.
Hmm vad mer pratar vi om.. avundsjuka. hehe
och manboys.

Nu vill vi även bajsa Molly Sandén i örat.
Hon och Erik Sate passar tillsammans, USCH

peace

Kommentarer
Postat av: Pilly

har börjat bloggat igen ;)

2010-03-27 @ 01:25:09
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0