chill hos Pill

Ikväll ska jag softa med Pilly, det behövs :) Var fan skita längesen jag träffade henne!
Just nu flippar jag sönder på mitt hår, seriöst varföööör föddes jag med detta fjun? Jag vill ha långt och halvlockigt av sig självt :( Men nej istället har jag äckligt slitet bajshår som varken är rakt eller lockigt, VAFAN!!! Och jag är kass på att fixa hår så det är därför jag alltid går runt och ser ut som en risbuske!! Måste gå en kurs eller nått haha!
Hade funderingar där ett tag på att färga mörkrött och göra förlängning men kom på att jag är så djävulskt blek så det skulle inte bli nån höjdare haha :D Jag får fan vara blond tills det blir grått istället, hoppas det blir snart..

Just det, vad är det med folk egentligen? Vart har deras smaklökar åkt på semester någonstans? :O FUDD IM TALKING TO YOOUUU, och LOLLO YOU TOOOOOO!! Eric Sade, eller Erikkk Sate som jag kallar saten, ni skojar med mig? Om ni inte gör det så skulle jag vilja veta precis vad som är snyggt på honom. Alltså han är fan inte snygg, och yes en kille kan fan inte vara snygg när han sjunger att han är en manboy :) hahha :D alltså jag fattar inte :D Men å andra sidan kanske inte folk förstår sig på min smak heller... aja.
Smaken är som baken :D Och min är stor


Ska sminka mitt gråa ansikte
peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

han är söt ju corr :D

2010-03-03 @ 19:25:22
URL: http://fudddd.blogspot.com
Postat av: p

chilla ska vi verkligen göra, hallå du ska se på mig jag ser ut som bajs så det är bara att komma som du ser ut =) och jag kan inte hålla med någon av er om han :P

2010-03-03 @ 19:55:06
Postat av: LOUUUU

Han är ju olagligt jävla snygg corr!!! men håll dig till manson du så tar jag saade. det är lugnt för mig ;)

2010-03-07 @ 01:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0