bra och dåligt

Det finns liksom bra och dåliga saker just nu

Bra saker:
Chuck i Gossip Girl börjar bli elak igen , YYEEEYYYY som jag har väntat!
Jag hittade Mango glass i frysen, kvällen är räddad
Nate är snygg
Pilar och Marre är snyggare
Jag kanske ska bli puppy-mamma


Dåliga saker:
Trip är ett as! Lämnar Serena sådär va!!
Jag är för sugen på godis, men nej här ska vi inte käka det!
Igår dansade jag lyckligt till MANBOY, idag-kill me det är fan inte okej Corr!
Jag råkade spola ner en skitbra pincett i toaletten HAHA, satan.
Grynet stalkar mig. Jaja, Grynet är en katt men har man inte en riktig stalker får man väl göra det bästa av situationen.


Nu ska jag fortsätta kolla på GG och efter det är det Americas Best Dance Crew, där finns det snygga killar kan jag lova er! Sen ska jag fodra hästarna och sen sooooova asskönt i min säng :D Fan så trött jag är alltså, har velat dö hela dagen, men nej jag lever. Bra kämpat!

Lollo firades igår och det var great, vart sjukt avis på nappflaskan hon fick bara! Fan så skönt att ha på lektioner till exempel :D

peace DUDES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0