boooo

Nya Axe-reklamen ni vet? Det när killens ögon rullar flera varv, han kan liksom kolla vart han vill. Bakåt, sidan och så?
Den skrämmer totalt skiten ur mig! Så fort den kommer på tv håller jag fan på att börja grina!! Dom borde inte  få göra sånna reklamfilmer tycker jag :(
Haha seriöst jag har fan haft mardrömmar om den killen och allt!

Jag käkar äpplen. Ni hör ju hur kul det låter när man älskar typ choklad och allt som inte är nyttigt. MEN JAAAAA Carlito det är bara att stå emot liksom. haha

Ska fan ta en apelsin, gud så spännande med en ny smak i käften.

peace

Kommentarer
Postat av: Erika

Mitt tips på bajstäcken som man vinner är att tända eld på dom och njuta

2010-03-15 @ 20:17:41
URL: http://erikabergqvist.blogg.se/
Postat av: ida

ojojoj! är det meningen att jag ska bli rädd nu för lilla caroline? :D

2010-03-15 @ 21:18:44
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0