BAAAAAAAAAAJS

JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD
Va i helvete är det för jävla fitt-nissar som bestämmer på Akademiska i Uppsala? ELLER TROR att dom bestämmer. En jävla sköterska bestämmer faan inte, men ändå kan hon tydligen se till att jag inte får operera mig när jag FAAAAAAAAAAAAAN har bestämt tid med läkaren. JAG FLIPPAR UUUUUURRRR
Jag har så äckligt sjukt baaaaaaaaaaajs ont i handleden, ni fattar inte. Om man bara ser smärtan hade jag hellre brutit bäckenet igen än ha en sånhär missbildad arm. Forreeeeal det gör sanslöst ont. Skämtar inte, snart förlänger jag armen själv. Karlssons klister lär ju funka, kan ju knappast bli sämre än vad det är nu ändå.
Hahah helt sjuuuukt vad jag är arg. KUUUUL att jag grinar MINST en gång per dag bara för att jag typ råkar hålla en tallrik fel med vänsterhanden, borsta tänderna med vänsterhanden eller öppna ett jävla mjölkpaket. Ska stämma skiten ur dom där Irländarna som opererade mig. ALLVARLIGT :'(

Jaaa, fan det där var skönt.
Har gått med den här skit-handleden i 6 år nu, jag menar det ska man fan inte behöva göra.
Allt gör ont.

Nu har jag slutat klaga.
Plus att jag vet vad jag ska jobba med senare in my life. FYFAN vad det blir fett! I trean ska jag plugga som en vilde och sen ska jag börja träna så att jag blir skitstark och får asbra kondis. wiewyyy det här SKA hända. Bra att dom söker tjejer också, sweeeeeeeet dudes. Äntligen vet jag.

peace, nu ska jag pussa Grynet

funderar på att tattuera in AJ på handleden istället för mitt namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0