Är Bull verkligen den dumma?

Heymän

Idag är det ingen rolig dag för idag är det Correns måste plugga dag. 

Fan vad jag hatar att plugga. Jag är skitdålig på det också. Ni som säger: Hur fan kan man vara dålig på att plugga? KÄFTEN PÅ ER!! Jag är seriös, jag vet inte hur man gör för att få in alla små "skitviktiga" saker i huvudet. Funderar på att lägga böckerna på bordet och sen banka huvudet så hårt jag kan 10000 gånger mot boken, då kanske det lär fastna lite iallfall.

Jag är fortfarande pissed as hell HAHA, PPPP ni vet vaaad. haha! Tror nog Johanna är argare, känns som att det här har fått hennes lilla pudel-hjärna att börja leva igen! Kul för henne, verkligen.
Förresten blev Johanna och jag jämförda med Bill och Bull. Eller att vi var som Bill och Bull.
Johanna valde först och hann bli Bill, så jaa jag fick vara den dumme. BULL :D

Nu ska jag snart ta in hästarna och sen ska jag plugga spanska, Historia och även hur stor omkretsen på min macka och hur många deciliter oboy det får plats i en mugg. hehhheeh UPPPHERE

peace

Kommentarer
Postat av: ida

"jag ser nästan till mariannelund" flagstången, flaagstången!! hahaha

2010-03-24 @ 22:10:11
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: ida

HAHAH!! vill du komma ner? nej jag vill vara här "uppe" jag döööör

2010-03-24 @ 22:22:14
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0