Warina <3

ja, eller Puma som hon kallas.
Jag har utan tvekan finaste hästen evvvaahhh!

Var på Skästa och tränade idag, hon var så grymt underbart fin! Bana på 120 med nått språng på 130 och det känns så jävla enkelt! Hon kliver bara över. Kombination med trippel in och räcke ut, nemas problemas liksom haha:) FAN vad jag älskar den hästen, ni fattar inte. Glad att hon är storhäst så jag kan ha henne ett bra tag innan hon måste säljas. Nu hoppas jag iallfall på att Timmy blir såld, han vill verkligen ut och tävla nu och vi har gjort allt vi ska tillsammans och plus att jag är för gammal. Men även om jag hade varit 17 så hade jag velat sälja nu, vi lär oss inte något mer av varandra och båda måste liksom vidare. Älskar honom, men så är det. Hårt. Bara att välja liksom. YEPP. Min puttesnutte, han vill komma till nån som älskar honom och pussar på han och MATAR han och låter han tävla masssssa :D haha! Och jag ska hälsa på honom med morötter och pussar också så ;)


Jaani, där kom hästsnacket för dagen liksom.
Imorrn blir en lång jävla dag, upp 7 för att fixa stallet och sen full freakin fart hela dagen och sen partaj hos Emma på kvällen, min fruga Elin och jag ska ösa sönder. Alltså, det är det vi är bra på.. Om inte den ena spyr och  somnar och det andra hamnar i "trekanter" HAHAHAHHA. jag dör

är på syyyperhumör idag och JAG HAR GÅTT NER 3 KG!!!!!!!
:D:D:D:D
Typ gladaste tjejen ever! hahaha , har endast en person att tacka det för. men den personen vill jag inte nämna. eller okej, jag har gjort själva jobbet.. men haha det vart lättare tack vare denna person. så... tack.. tror jag

Kärlek åt Oskar Linnros
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0