SEX

Sex dagar kvar.
Sex dagar
SEX
YES

Om sex dagar är vi på bargatan och blir odrägliga och träffar ännu mer odrägliga människor.
Cant wait! Vet att jag tjatar om det här men jag längtar så jävla mycket! ÅH gyros, åh grekmcdonalds chickenburgare, åh soleroglassarna som inte finns i sverige, åh snygga killar som heller inte finns i sverige, åh sol som hell no inte finns i sverige. ÅÅHHH

Har börjat packa lite iallafall, kan inte låta bli haha! Men måste tvätta massa också och det suger för mamma har kommit med den dumma idén att jag måste tvätta mina kläder själv.. Alltså det är bara för mycket, hur ska JAG kunna veta vad som ska tvättas tillsammans och inte. Kommer förstöra allt jag äger, great!


Imorrn får vi sommarlov och det ska nog firas med tältning med min fru och andra galningar, grillkörv, senap, sovsäckar, spökhistorier.. nej vänta menade alkohol. Vilket kan få en att göra saker som ungefär spelar i samma liga som skräckhistorier.. hehe JA

Jag ska se till att det blir en repris mellan våran kära V och våran käre A. HAHAH utmaningar skare bli hell yes!

Nu är jag sugen på att göra en fett dum sak, men det borde jag låta bli så jag skiter i det heheee. Ibland får man faktiskt vara dum :) elleehhur


dagens AHA-upplevelse: ahaaaa, folk använder verkligen sina mobilkameror

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0