kan inte sova, det går liksom inte

Haha för jag är så jääävla taggad så det finns inte.

MEN KUL att jag var tvungen att åka in till akuten igår, trodde seriöst jag skulle dö, eller föda barn HAHAHAH. Det gjorde så jävla ont i magen :( hahah ville spy och så låg jag och andades som en fet padda i bilen. Men highscore det var urinvägsinfektion IGEN! SHOOOT ME! Liksom kul att få det 3 dagar innan vi åker. jaa, och så fick jag nån superduper medicin som man ska käka i 10 dagar och då får man inte dricka.. Såååå.. ahhh jag börjar käka den när jag kommer hem från Rhodos. Seriöst jag ska ju vara alkoholist därborta och då kan jag inte käka urinpiller hahaha.


jajaaaa jag längtar så mycket nu, och det ska bli så jävla roligt att åka med Marre, Vickan och Fanny. Dom är så jävla bra och sköna alla tre och jag tycker om dom såå mycket :D hieheihieh vi ska flippa ur!
eller som Marre skrev på sms : "Ärligt vi ska känna våra liv passera förbi oss"  sick dude dedär!

imorrn ska jag köpa ny resväska så det jag packar får ligga på en stol sålänge.. och imorrn ska jag övningsköra och växla pengar. På lördag kommer Hedda och provrider Timmy igen, hon red honom så himla fint!

frukost calling
päääz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0