I feel like I´m finally free

helluuu

Studenten i Västerås=crazy. Haha seriöst jag vill byta till Västerås bara för att få ta studenten där istället för i Sala. MEN då måste hela min klass följa med.


Nu är jag också taggad på förändring, vet inte riktigt vad alltså men jag vet att jag vill ändra saker. Både hur jag är och typ mitt hår, vettefan om jag kanske ska bli brunis i höst. jag vill bara göra NÅTT. FAN och så ska jag verkligen gå ner i vikt nu, seriöst det här håller inte. När jag kommer till skolan i höst ska jag fan vara smalare, så säger vi.
det gör vi.


JAAAAAAaaaa nu ska jag sova skoja de ska ja inte men jag vill men jag får inte men jag ska nog de ändå men nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0