hello peeps

Går runt och är skittrött hela dagarna, haha tror att baksmällan från alla dagar på Rhodos kommer nu efteråt.
Så har väl inte gjort sådär supermycket idag, fixat stallet, ridit Trixie och Puma och.... sovit..

Imorrn blire lite mer fart iallafall, iväg och träna Puma kl 11 hos Kamenskys. Hade tänkt rida Trixie innan det och sen Mille efter. Sen ska jag till min Pilly :D Ska nog om jag hinner springa in på Frissan och Frisörn för att kolla upp hårförlängningsgrejsen. haha, ska iaf få det av mamma så jag är såhääääääääääääära glader! weeyeye

Timmy har det jättebra också, har sett bilder när han och Hedda är ute och galopperar och han ser så jävla lycklig ut :D Känns skitbra!


NU homies, dudes and lovers ska jag chilla med min mor.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0