great :D

Tju
Jag äääälskar solen. for real, den gör min dag!

Längtar tills helgen, kommer bli en asbra helg känner jag på mig faktiskt :) Imorrn ska jag ju fira min kära Pilly som tar studenten, Marre kommer också in så får träffa henne också :) Så skulle vi nog till Niki en sväng och säga grattzz också :)
På lördag blir det tidigt upp för halv sex åker jag med Sandbrings till Strömsholm, och wiiiiiiiiiiiiiie jag ska få ett par Parlanti shortchaps av mamma. YEEAASSSSSSSSSSSsss i die. bra.
Sen blir det förhoppningsvis ryttarfesten på lördagkväll om jag hinner. Och sen hela söndagen ska jag också vara på Strömsholm. hehe ser mest fram emot shoppingen. mamma skulle sponsra lite eftersom jag är så brutalt fattig.haha!

nu ska jag rida Trixie och sen longera Puma.
peeeeeeeeeeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0