äntligen!!

Inatt åker vi, wihu :D Äntligen, fan vad vi har längtat. Kommer ihåg i vintras när vi satt hemma hos Fanny och planerade vart vi skulle åka, haha och det känns som typ i förrgår! Tiden går bra fort alltså, snart är jag pensionär!

Timmy flyttar hemifrån på onsdag, och jag är inte ens hemma då :( Får pussa ordentligt på honom ikväll och sen ska jag åka och hälsa på honom och så :) Han kommer få det sviiinbra! :D

Näeeee, nu ska jag fortsätta packa. HATAR att göra det och jag är värdelös på det för jag tar "pack-rast" hela tiden så det blir aldrig klart. hehe.

Askul att Marre redan är så nervös över flyget så hon håller på att spy :D HAHA. för söt tjej dedär! Ska hålla handen på henne och pussa hennes panna, jag är för snäll.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0