angryyyyyyyyyyyyyyyyy

Om ni är på asbra humör och inte vill få det förstört sluta läs för nu jävlar ska jag sura ihop som en jävla bitterfitta som aldrig fått smaka på nått annat än fiskleverolja.

Alltså vad i helveteeee är det för fel på folk?!?!
Jag blir fan rädd när jag läser bloggar, seriöst tror folk att livet är sådär puttinuttigt?! Alltså jag fattar att man inte skriver allt i sin blogg och shiiit men man kan fan skriva om nått annat än fucking kläder och smink. Alltså ni borde få pisk.
Jag skiter i hur faan man syr en långklänning
Jag skiter i vart fan alla jävla fula horskor kommer ifrån
Jag skiter i vart fan du fixar dina vidriga naglar nånstans
Jag skiter i om du är snyggare som blond eller brunett
JAG SKIIITER I DEEEEEEEEEEEEET

Känns som att jag läser helt fel bloggjävlar så om ni vet nå sköna ena så säg till. HanaPEEEEE for president!

haha jävla bitter tjej jag har blivit på senaste tiden, men ska fan bli fetaste ensamvargen som gömmer sig i luvtröjor och skiter i världen. HAHA alltsåååå
nej men jag är arg

och jag vet inte varför
Tjejiga vidriga tjejer skrämmer mig, sånna som aldrig kan släppa loss och bara vara. jääävla töntar

hejdå, nu ska jag bli snäll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0