5

dagar kvar.

Ligger i sängen och är assjuk, haha alltså jag lyckas då fan alltid bli sjuk när jag får lov.. japp.

Enligt Nico lider jag av tourettes, och jag är nog beredd att hålla med. I kyrkan idag på avslutningen så svor jag verkligen hela tiden. Och tillochmed när jag kom på mig själv med att svära så svor jag.. HAHA. -Meeeen vafaan nu svor jag ju igen.
God damn it sa jag också... i kyrkan.... nu är jag sjuk... vissa straffas snabbt.

Har snackat med min Pilly lite idag, jag vill se remember me jag också. Och så har jag snackat med Marre och taggat inför Rhodos, hon är sjuk. Vafan tror hon om mig egentligen? Jag säger då det...

Nu kollar jag på Polisstationen på trean, Danskt. JA så bra. Men det är bra på riktigt. Jag ska ju bli snut jag. Jag ska bli en asbra polis, akta er!



HEJHEJ jag heter Corr och är aldrig rädd när jag kollar på skräckfilmer. AAALDRIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0