17

17 dagar kvar tills vi åker till Rhodos, ni fattar inte hur mycket jag längtar och hur mycket jag behöver åka dit. Jag älskar Rhodos.
Det blir premiär i flygplan för Vickan, Marre är ju rutinerad nu som flög första gången förra året ;) Så jävla söt hon va då, aaasrädd. haha! Finns inget skönare än att flyga, suget i magen och sen slocknar man och sover som en gris efter en kall cola. SWEEET.

ÅH fan vad jag ska äta chickenburgare på Rhodos, sjukt mycket godare än dom i sverige. haha konstigt som fan men så var det.
Jag ska INTE göra en förra året och typ dö. Jag ska INTE förstöra min säng. HAHAH jag dör va äckliiiiigt.
Jag ska däremot se till att Marre får sig en omgång av en Latino och att Fanny får sår i röven. Vickan måste jag fundera lite på vad jag ska utsätta henne för. Hon är liksom snäll. Det är inte Marre och Fanny. haha

Har legat ute en timme och solat, vettefan om solen kan fastna på min kropp seriöst, jag lär ju blända den.
Nu är jag aaassugen på melon men jag käkade upp den sista igår :( Dåligt av mig!

Imorrn tar Sala studenten och det ska firas.



Kommentarer
Postat av: MANDY

Jag såg att du gillade Kenzas lil wayne tshirts. Jag kommer att sälja en sådan på min blogg så kika gärna in där om du är intresserad :)

2010-06-07 @ 14:06:07
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: vickan

hahaha jag är så jävla snäll :)

2010-06-07 @ 21:27:02
URL: http://vickanpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0