1 vecka

Helt sjukt, om en vecka är vi taggade och ska ut och festa på Rhodos. Jag längtar så jag dör, jag behöver Rhodos nu. Jag behöver bara vara och ha kul, inte tänka. Inte tänka ett jävla skit. FAN vad det ska bli kul!
Hoppas den här veckan går asfort så man kommer ivääääg haha :D


Jaarå, den här helgen har varit bra :) I fredags var jag, Pilly och Niki in till Västerås och kollade på studenten. Marre var finaste duden där <3
I lördags var jag först i Enköping och tävlade med Puma, hon var hur fin som helst! :D
Efter det så drog jag hem till Elin spyan Jonsson där lite folk var. Skaka rummmmpaaah. Astrevligt, men kan inte bli annat när man är med sköna peeeps liksom :)

Idag vaknade jag, ville dö, ville dö mer och hade ASont i huvudet HAHA, blame it on the alcohol.
Fixade iaf hästarna vid kl 8 och sen gick jag in och somnade om till halv elva. sköönt
Sen åkte jag till Kamenskys och visade Timmy för två kunder, han var superfin och båda gillade honom jättemycket så det är bara att hoppas nu då:) För Timmys skull, han vill verkligen ut och tävla nu, han älskar ju det!


Lite orolig över min orangea älskling också, bebbii bli bra då <3

SOMMARLOV på tisdag, såååå skönt!
Imorrn blir det skolan en snabbis bara och städa ur skåpet, sen hem och rida litegranna. SEN vettefan vad jag ska göra. ehhehe

peace yall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0