summertimes

Man känner verkligen att det är sommar när man knappt är hemma alls. Så jävla skönt att kunna göra allt man vill! I veckan har jag bara vart hem och ridit och sen iväg igen. Vart hos Marre, i Vås med Marre och Camilla, chillat med Pilly, Stockholm med Fudd, Marre, Pilly och Niki, bio med Ferre, ÄLSKAAAAAAAAAR sommaren. haha :D
Men inatt sov jag i min egna säng och det var faktiskt rätt skönt det med :) Tävlade Puma en klass i Fagersta idag, en 110. Hon var suuperfin, ett ner men det var bara ett skitpet så :) Imorrn går hon en 120, och efter att jag har tävlat ska jag hem till Pilly, VM-finalen ska tillochmed JAG se.. Mest för att se när alla skriker när dom gör mål eller när dom missar.. DET är asroligt, speciellt när Marre dampar. heheeeeeeee
Nu är jag lite trött såattee det blir väl sängen snart.. Suger att jag inte kunde hänga med ut varken igår eller idag bara för att jag ska tävla, meeen men det lär väl bli fler gånger liksom. jappso

Förresten så går det framåt med körkortet måste jag säga, jag är g to the rym! eller ah, jag tycker det iallafall.
Kör som en kung.
Kung Corr


jaja, nu ska jag blanda saft. Man vill ju bli nya SaftarN, ellllller de va ju Oliver va Fanny?
yeyeyeyey

om blickar kunde döda säger jag bara, föööör kul!

peace and love peeps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0