skön chock

Den här morgonen började himla fint, inteeeeeee! Haha nån jävel måste ha gett min facebook fetaste rapen, för jag hade tydligen skickat en vänförfrågan till en som jag verkligen inte ville bli vän med. Han accepterade och då kom  chock nr två - HEY GIRLFRIEND likom.. hahaha jag dooooog!
Säger då det. Inte mitt fel och killar är hundar.

Känns som att det är höst också, orkar inte med det. Orkar heller inte med att jag klagar vilket väder det än är. Fan är felet liksom? va?
Skulle sitta rätt bra med en Rhodosresa nu alltså, åh saknar saknar saknar! Guzzarna Grus måste ju öppnas liksom.

Nu ska jag värma mat, hehe. Bara så det ser ut som att jag har varit duktig och käkat och skit. fyfan


Alltså vad är det med mig och min tur egentligen? Existerar inte typ tur och lycka i mitt liv eller? FAN gud skärp dig nu! Inte okej seriöst, alltid jag som lyckas med sånthära. haha coooorrrrre!
aja, lev livet förfaaaaan som p skulle sagt. så, nu ska jag leva liiiiivet. tjillllll

piiiz dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0