Mens-inlägg

Okej, jag brukar typ få i genomsnitt 0 kommentarer på min blogg. Juste. Sen vips bara för att jag skrev att jag hade mensvärk så hände det plöstligt . FEM kommentarer på ETT inlägg HAHA fucking rekord dudes!

Med detta har jag förstått: 1. Mensvärk är inte alltid så dåligt
                                       2. Jag ska ha mens oftare
                                       3. Storbloggarna är jävligt mensiga tjejer
                                       4. Folk har ett stort intresse för mens

Så nu kommer jag skriva i varje inlägg att jag dör och har skupligt ont, sååå bara att kommentera hur synd det är om mig och att ni vet hur det känns. Känns bra med lite stöd när jag har denna krisen liksom.

Och nu har jag skrivit ett helt inlägg om mens såatte ja det va ju.. mysigt.
jaa.
hehe nej

nu ska jag ut och springa, får panik ser ut som en sumobrottare

hejddåååå

Kommentarer
Postat av: ida

ut och springaaa? caroline nu får du ge diiiiig, dit jävla benrangel!

2010-07-28 @ 21:34:12
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0