Marley och jag

he heej!

soft oboy-night igår, somnade som vanligt först.. Men vafan, det är en tradition det med ;) "nej men jag ska bara lägga mig i sängen och vila ögonen lite" "geeeer jag ska faan inte sova nu heller"

Marre och jag är så jävla hurtiga så vi cyklade till och från Pilar, det ni! Här ska fettet brännas haha! Iaf så kom jag hem vid typ kvart över tolv idag och har hunnit rida Mille nu. Nu blir det duschen och sen fixa sig för vi gliiiider till Stockholm och Grönan för att kolla på Nas och Damian Marley. Så sjukt nice så det finns inte! Halva BFC blir viiii :) P3, Däckarn, Didde och så jag.. Duracell. hehe

Marre ska köra till Sthlm, seriöst jag är liiiite rädd. haha! Men vi ska parka i Rinkeby såatte då kan vi ju ut och ragga iaf. mycke lammkött där va
HAH

Kul att en jävla fjäril flög rätt in i pannan på mig, svinont! Bastard!

Locka håret ocksååå, hatar det!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0