Lammkött

Lammkött lär ju vara det ordet som jag använt mest den här sommaren, det är inte okej.
Marre och Pilly tror att jag är något som jag inte är och som jag inte skulle vilja vara, det är inte okej.
Skulle beställa bikini, hade två färger att välja mellan- då är trosorna i ena färgen slut och överdelen i den andra slut, det är inte okej.
Igår var ACn på bussen från Vås trasig, det var inte okej.
Jag har panik över att det "bara" är typ 6 veckor kvar av lovet, det är inte okej.


Idag ska jag äntligen leka med Johanna, jäävligt okej!
Jag har aldrig varit så "brun" som jag är nu, jäävligt okej!
Börjar bli smal, jäävligt okej!
Im like.... HAPPY, jäävligt okej!
Kniven i magen försvinner mer och mer, såååå jääävla okeeeeej!!!!!


peace

Kommentarer
Postat av: vickan

lammkött är mums

2010-07-17 @ 02:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0