HAHA askul

sitter och asgarvar åt en fett tråkig sak, men vafan!

Vickan gillade en kommentar jag skrev, alltså hon gillade den när jag var inloggad så jag såg det på dirren liksom (snackar om facebook) haha och så klickar jag så att den där röda pluppen ska gå bort, så står det : Victoria Pettersson gillar din kommentar "fan ta er" för mer än ett år sen
HAHAHAAHAHHAHAHAHAH
jag dör, jag tyckte de va askul!


finaste låten, tänk om en snubbe skrev en sån till mig, skulle nog dö. Ska snacka med Wayne om att han fan får ta och bli lite mer gullig av sig! Fast varje gång jag gör det skyller han på att det är svårt att vara gullig från fängelset liksom. Men vafaan han kan väl försöka anstränga sig lite tycker man! Annars klipper jag av håret på han. (SKOJJJAAA skulle aldrig göra de)




Den här låten är iallafall från mig till Wayne, man får tänka att det är en brud som sjunger och att hon sjunger dude eller nått istället för girl. HHHEHEHEHHh. pusss W

finafinafinafina hästar har jag också, puss på dom.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0