Går det bra?

Jag måste vara gjord för att göra bort mig, det känns som att det är det enda jag gör heeela tiden.

Igår väntade jag på bussen på station i Sala, så vart jag fett kissnödig så jag gick in på toa, så letade jag efter lampknappen. Hittade en liten knapp så jag tröck på den, låste dörren och satte mig tillrätta och pinkade liksom.. Sen knackar det på dörren och nån frågar ; Går det bra? Då dog jag för vem fan frågar hur det går på toa liksom? -Så jag asgarvar och svarar att det går jävligt bra. Då säger den andra personen: Va skönt, då kanske du kan trycka på återställarknappen. HAHAHAH jag min dumme fan har tryckt på larmknappen istället för lampknappen. (nu har jag också kommit på att det inte ens finns en lampknapp på den toan)

Så jaaa.. finner inga ord

Idag blir det stallet hela dagen, ska rida och fixa stallet och sen packa och grejsa tills tävlingarna i helgen i Avesta. Imorrn hoppar Trixie 1m och 105cm. Sen på lördag går Puma 110, 120 och på söndag går Puma en 115 :) Älskar att tävla flera dagar i rad, finns inge roligare :D
Och det är fett nice att det är i Avesta också, så det är nära och bra och dom har fina hinder och banor också :)

Nu är jag sur kom jag på för jag fick inte kolla på SYTYCD igår så jag vet inte vilken som åkte ur :( Fyfan va tjurig jag blir, jävla as.
peace


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Kul att Puma är så fin!! Skulle va skitkul att se er i Avesta, får se om jag kommer dit! Lycka till:-)

2010-07-29 @ 20:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0