finaste fina fiiiina

Tränade imorse förresten, hos Kamenskys. Finner inga ord för Puma, den hästen är så fantastiskt underbart fin så jag bryter ihop. Hoppade bana på 120, sen hoppade jag den igen och då la Lena upp kombinationen och vissa andra hinder på 135-140. FAKKING MAGAD va hon hoppar! hahaha helt seriöst så höll jag på att flyga av i kombinationen för hon hoppade så in i helvetes bra! kärlek kärlek och meeer kärlek till den hästen.
haha askul, sen sa Lena att Anders som vi har köpt Puma och som Kamenskys har köpt Tiesto av hade sagt att Puma nästan är lika bra som Tiesto. Och jag menar... det är inte så fel när Tiesto liksom kom femma på EM för nån vecka sen. pumaaaaaa i löv yah eheheh

Trixie var rätt fin, så jävla mycket jobb bara. Men lär mig skitmycket på henne :) Och min lille Mille var suuuuperduktig, hoppade bana på 70 cm! Det ni ;)

hehe nej men orka hästar hela tiden

nu ska jag platta mitt frizzy hair och sen kolla tv och seeen övningsköra till Sala och seeeen sätta mig på en buss. HATAR att åka buss, from the bottom of my heart liksom

bryter ju ihop av bruden på station i söndags, what the fuck?! för kul, Pilly och Marre skulle fan vart med

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0