fett (no more) av mig!

1 kg till, jag bryter ihop och dör för jag är så bra! haha närå men det är tjill :D

Jag har astråkigt..
Svettas och fryser samtidigt, därför sitter jag i shorts och en asfet tjocktröja. Grejen är den att det blir skitdrygt när man istället börjar frysa om benen och svettas om överkroppen. Jag har verkligen problem här hemma alltså.

mjäk

Nu ska jag anmäla till Hedemora och sen ska jag typ.. ut och måla Pumas hovar. HAHA japps ni såg rätt, Puma har fått nagellack ;)
Ska sova astidigt idag för jag gick upp sex imorse och min kropp och mitt huvud är inte gjorda för att gå upp så tidigt, allt blir liksom fel då. Fett oskönt också att jag inte får sova länge på flera flera dagar :'( Får panik bara av att tänka på det.

en sak till också... KAN DET INTE SLUTA REGNA NUUUU??!! det räcker, snälla gud! Du dränker mig och min sommar!




HAHA maahhgash va gott det skulle vara NU NU NU

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0